انتشار محتوای چندرسانه ای آموزشی اندازه گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران-محتوای چندرسانه ای آموزشی ترنسمیترهای فشار و دما، به عنوان یکی از دستاوردی مهّم قطب پژوهشی طراحی و ساخت تجهیزات گازرسانی استان آذربایجان شرقی، تدوین و منتشر شد.

انتشار محتوای چندرسانه ای آموزشی اندازه گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: ترنسمیترها، ابزاری مهم است که امکان اندازه گیری کمیت های مختلف و تبدیل آن به سیگنال های استاندارد و قابل انتقال را فراهم می نماید.توحیدی ادامه داد: با توجه به اهمیت کنترل فشار و دما در صنایع مختلف، به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور و تکنولوژی بالای بکار رفته در طراحی و ساخت ترنسمیترهای گازرسانی، این شرکت با همکاری دانشگاه تبریز در پژوهشی جامع به بررسی و شناخت تکنولوژی، طراحی و ساخت ترانسمیتر های فشار و دما اقدام نموده و براساس نتایج حاصل از این پروژه، محتوای چندرسانه ای جامع آموزشی ترنسمیترهای فشار و دما تدوین شده است.

وی گفت: این محتوا با دارا بودن اطلاعات بسیار جامع نظیر: انواع ترنسمیترهای دما و فشار و کاربردهای آن، بوردهای الکترونیکی، پروتکل های ارتباطی، استانداردها و تست های مربوطه، نمایشگر و کالیبراسیون و... به عنوان مرجعی آموزشی و علمی، قابلیت بکارگیری توسط متخصصین و کاربران صنایع مختلف را داراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: این محتوا در سامانه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و با اخذ تاییدیه فنی ثبت نرم افزار از دفتر حقوقی سازمان فن آوری اطلاعات ایران، آماده انتشار می باشد.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148873

به "انتشار محتوای چندرسانه ای آموزشی اندازه گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار محتوای چندرسانه ای آموزشی اندازه گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید