بازگشایی مجدد 2 مدرسه خارج از کشور، یاری 4 درصدی سازمان های بین المللی برای تحصیل اتباع در ایران

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش از بازگشایی مجدد دو مدرسه خارج از کشور در ویتنام و زیمبابوه اطلاع داد.

بازگشایی مجدد 2 مدرسه خارج از کشور، یاری 4 درصدی سازمان های بین المللی برای تحصیل اتباع در ایران

میترا تیموری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فرایند بازگشایی مدارس خارج از کشوری که در سال های اخیر تعطیل شده بودند اظهار کرد: پیرامون مدارسی که در سال های تحصیلی گذشته به دلایل مختلف همچون کاهش آمار دانش آموزان یا شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند از اسفند ماه سال گذشته مکاتبات لازم با وزارت امور خارجه و هم سرپرستی های مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور جهت تمهید مقدمات بازگشایی و فعالیت مجدد این مدارس اجرا شده است.

وی اضافه کرد: بنابراین در حال حاضر، با توجه به شرایط خاص فعلی، دو مدرسه در کشورهای ویتنام و زیمبابوه برای سال تحصیلی 1400-1401 مجدد بازگشایی و در زمره مدارس فعال قرار خواهند گرفت.

سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش بعلاوه در تشریح یاری های بین المللی برای ادامه تحصیل اتباع گفت: تحصیل برای دانش آموزان اتباع خارجی در ایران همچون سایر دانش آموزان رایگان بوده و سالانه وزارت آموزش و پرورش خدمات فراوانی به دانش آموزان اتباع خارجی ارائه می نماید.

تیموری اضافه کرد: البته علیرغم خدمات گسترده وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان اتباع خارجی، مشارکت سازمان های بین المللی در سال گذشته حدود چهار درصد بود که انتظار می رود این سازمان ها حمایت بیشتری از دانش آموزان اتباع خارجی داشته باشند.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150679

به "بازگشایی مجدد 2 مدرسه خارج از کشور، یاری 4 درصدی سازمان های بین المللی برای تحصیل اتباع در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجدد 2 مدرسه خارج از کشور، یاری 4 درصدی سازمان های بین المللی برای تحصیل اتباع در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید