بخش خصوصی قدرتمند تبریز زمینه ای برای تبادل مالی با سایر کشورها

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش خصوصی قدرتمند تبریز زمینه ای برای تبادل مالی با سایر کشورهاست.

بخش خصوصی قدرتمند تبریز زمینه ای برای تبادل مالی با سایر کشورها

به گزارش خبرنگاران، مجید خدابخش در ملاقات با سفرای شرق آسیا اظهار کرد: حضور سفرای کشورهای مختلف می تواند گام مثبتی برای معرفی رویداد فرهنگی تبریز 2018 باشد و با توجه به انتخاب شدن تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، استفاده از ظرفیت های مالی، فرهنگی و تاریخی این منطقه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای معرفی تبریز به مهمانان و گردشگران خارجی می توان به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت دنیای فرش و شهر اولین ها و داشتن بزرگ ترین بازار سرپوشیده دنیا با مساحتی حدود یک کیلومتر مربع اکتفا کرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز از حدود 190 سال پیش به عنوان شهر اولین ها انتخاب شده و نخستین مدرسه، سالن تئاتر و روزنامه نیز از تبریز شروع به کار نموده هم چنین نخستین تحولات و فرهنگ ها از تبریز شروع شده اند.

خدابخش گفت: مردم آذربایجان، مردمانی فهیم، شجاع و قهرمان هستند و در همه گردنه های تاریخی نقش موثری را ایفا نموده و انسان های نامداری را تحویل جامعه ادبی و هنری تقدیم نموده است.

وی از وجود 4000 شهرک صنعتی در این استان اطلاع داد و اضافه کرد: این پتانسیل نقطه قوتی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و صادرات 1.8 میلیاردی به کشورهای خارجی خود دلیلی بر این مهم است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امید است ملاقات با سفرا باب فتحی برای گسترش همکاری های مالی با سایر کشورها و تبادلات دیگر باشد.

خدابخش با بیان این که ملت آذربایجان با همه قوا در برابر یاوه گویی های اخیر ترامپ ایستاده اند، گفت: شجاعت و ایستادگی مردم تبریز و ملت آذربایجان برای حمایت و حفاظت از ایران کافی است.

استاندار آذربایجان شرقی با سفرای کشورهای ژاپن، سریلانکا، تاجیکستان، گرجستان، فیلیپین، تایلند، ویتنام، سریلانکا و برونئی ملاقات نموده و بر گسترش روابط و همکاری های بین المللی تأکید کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59909

به "بخش خصوصی قدرتمند تبریز زمینه ای برای تبادل مالی با سایر کشورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی قدرتمند تبریز زمینه ای برای تبادل مالی با سایر کشورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید