برگزاری مسابقه قصه گویی در سوگ نینوا در گیلان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از انتشار فراخوان قصه های عاشورایی در سوگ نینوا اطلاع داد و گفت: گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال از مخاطبان این فراخوان محسوب می شوند.

برگزاری مسابقه قصه گویی در سوگ نینوا در گیلان

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از انتشار فراخوان قصه های عاشورایی در سوگ نینوا اطلاع داد و اظهار کرد: فراخوان مذکور در سایه همراهی انجمن قصه گویی اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان و و ستاد اقامه نماز انتشار یافت.

وی هدف از اجرای ویژه برنامه در سوگ نینوا را نهادینه سازی فرهنگ عاشورایی، انتقال آموزه های حسینی به مخاطبان و تبیین صندلی اهل بیت و یاران امام حسین(ع) در حماسه کربلا دانست و توضیح داد: بهره گیری از هنر قصه گویی در ارائه تصویری روشن از این رخداد آگاهی بخش و نمایاندن نقش بچه ها کربلا در این حماسه سازی از دیگر اهداف انتشار فراخوان در سوگ نینوا به شمار می رود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، نماز ظهر عاشورا، بچه ها کربلا، یاران امام حسین(ع)، شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان و اسارت اهل بیت سیدالشهداء(ع) را از موضوعات قصه گویی دانست.

ضیایی، با بیان اینکه گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال از مخاطبان این فراخوان محسوب می شوند، توضیح داد: علاقمندان می توانند قصه های حداکثر 10 دقیقه ای خود را صورت عمودی فیلم برداری و به وسیله رایانامه به نشانی [email protected] و یا پیغام رسان های گپ و واتس اپ به شماره 09335400749 و همچنین مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان ارسال نمایند.

وی مهلت ارسال آثار را 20 شهریورماه دانست و یادآور شد: دبیرخانه انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان واقع در شهر رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی نیز پذیرای آثار ارسالی شرکت نمایندگان خواهد بود و لذا طی آیینی از خالقان آثار برگزیده تجلیل می گردد.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106630

به "برگزاری مسابقه قصه گویی در سوگ نینوا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه قصه گویی در سوگ نینوا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید