بعد از مسابقات جهانی اسپانیا با پرورش اندام خداحافظی می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دارنده مدال طلای مسابقات بادی کلاسیک تایلند گفت: بعد از مسابقات جهانی اسپانیا از این ورزش کناره گیری می کنم.

بعد از مسابقات جهانی اسپانیا با پرورش اندام خداحافظی می کنم

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس،به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جواد سلطانی دارنده مدال طلای رقابتهای ساحلی آسیا در رشته بادی کلاسیک و قهرمان دوره های قبل بادی کلاسیک دنیا در مسابقات 2012 و 2013 بلغارستان و اتریش، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات بادی کلاسیک و پرورش اندام برای نخستین بار در مسابقات المپیک ساحلی برگزار گردیده بود ایران هم سعی کرد با تمام توان و نیرو با دو ورزشکار در این مسابقات شرکت کند و توانست به خوبی ظاهر گردد.

وی اضافه نمود: این رقابت ها در سطح بسیار خوب و با حضور 48 نفر برگزار گردید که 16 نفر در رشته پرورش اندام شرکت کردند و به خواست خداوند توانستم در رده قدی 172 و وزن 72 کیلوگرم با بالاترین امتیاز مدال طلای این رقابت ها را کسب کنم.

سلطانی اضافه نمود: دریافت مدال طلای این رقابت ها از دو جهت برای کشورم حائز اهمیت بود که در مرحله اول این نخستین مدال طلایی بود که در بازی های المپیک ساحلی در تاریخ پرورش اندام ایران کسب شده و دوم با کسب این مدال کل کاروان اعزامی به این رقابتها توانست از رتبه 6 در آسیا به رتبه 4 صعود کند که این امر باعث افتخار است.

وی اضافه نمود: در رقابت های ساحلی تایلند سخت ترین حریف من از کشور ویتنام بود ولی به خاطر اینکه در آمادگی بالایی بودم توانستم با کسب امتیاز 95 از 100 امتیاز مقام قهرمانی را کسب نمایم که حریف ویتنامی من توانست با کسب 45 امتیاز از 100 امتیاز کل در مقابل من باخت.

وی در خصوص برنامه آینده خود گفت در 10 روز آینده به مسابقات بادی کلاسیک دنیای در کشور اسپانیا اعزام خواهم شد که در این رقابت ها هم به عنوان کاپیتان و هم به عنوان بازیکن در رده قدی 172 شرکت خواهم کرد.

سلطانی گفت: تمریناتم برای حضور در این مسابقات کاملاً فشرده و روزی 3 جلسه می باشد که با عنایت آقا امام رضا(ع) امیدوارم مقام قهرمانی این دوره را کسب نمایم.

وی اضافه نمود: در رقابت های دنیای اسپانیا 6 نفر از ایران اعزام خواهند شد که تنها من به عنوان نماینده خراسان ر ضوی در این مسابقات حضور دارم.

قهرمان رقابت های ساحلی آسیا تایلند اظهار کرد: متأسفانه هیچگونه حمایتی از طرف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان جهت تأمین هزینه های رفت و آمد نسبت به ورزشکاران این رشته و نیز من نشده است در صورتی که 47 میلیون تومان برای آماده سازی جهت حضور در این رقابت ها را هزینه کرده ام و در مواردی اقدام به دریافت وام کرده ام و هیچگونه کمکی از طرف فدراسیون و اداره کل به من نشد.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه بالا جهت شرکت در مسابقات دنیای و بین المللی و عدم حمایت مسوولان تربیت بدنی قصد دارم بعد از اتمام مسابقات دنیای اسپانیا از این ورزش برای همواره خداحافظی کنم.

سلطانی با اشاره به کسب مدال های فراوان توسط این رشته در سطح بین المللی و نیز وجود افراد مستعد در ورزش پرورش اندام و نیز پرورش قهرمانان زیاد، اظهار کرد: تنها انتظاری که از مسوولان و مدیران عرصه ورزش دارم این است که از این ورزش مدال آور حمایت نمایند.

سلطانی نیز اضافه نمود: یک زمانی استان خراسان مهد کشتی و پرورش پهلوان در کشور بود ولی به دلیل قصور و کوتاهی مسوولان در گذشته این مهد جای خود را تغییر داد و به شمال کشور رفت که امیدوارم این اتفاق برای این رشته ورزشی صورت نگیرد.

آ

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60309

به "بعد از مسابقات جهانی اسپانیا با پرورش اندام خداحافظی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از مسابقات جهانی اسپانیا با پرورش اندام خداحافظی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید