برترین جاهای دیدنی جزیره ایبیزا در اسپانیا

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از معروف ترین، خوش چشم انداز ترین و زیباترین و محبوب ترین جزایر بالئارس ایبیزا است. اگر چه میزان این جزیره نسبتا کوچک است، اما دارای جاذبه های زیادی است.

برترین جاهای دیدنی جزیره ایبیزا در اسپانیا

جزیره ایبیزا به طور گسترده ای برای گذران شبی بی نظیر شناخته شده است، اما فعالیت های زیادی هم در طول روز می توان انجام داد.

  1. Cala Llenya

اگر به امید پیدا کردن یک ساحل ساکت تر در ایبیزا هستید، Cala Llenya محلی مناسب است. ساحل 10 دقیقه با San Carlos فاصله دارد این جزیره جمعیت کمی دارد. Cala Llenya به وسیله درختان کاج سرسبز احاطه شده است.

والیبال ساحلی در این ساحل محبوب است و بسیاری از خانواده ها به سمت فضای آرام در منطقه جذب می شوند. اگر نزدیک یکشنبه آنجا می روید، پیش از رفتن به ساحل، از بازارهای Cala LLenya تماشا کنید.

  1. Playa den Bossa

بسیاری از افرادی که به ایبیزا می آیند به استراحت گاه های ساحلی زیبای آن سر می زنند. شاید هیچ جایی بهتر از Playa den Bossa در ایبیزا نباشد. این سرگرمیگاه ساحلی فوق العاده برای کسانی که می خواهند تعطیلات را ساحل بگذرانند مناسب است.

این ساحل، طولانی ترین ساحل در جزیره است. اگر برای گذران شب به این منطقه آمده اید، Playa den Bossa منطقه ای ایده آل است. بسیاری از کافه ها در اواخر شب کار می نمایند، که بعضی از آنها درست در ساحل قرار دارند.

  1. Santa Eulalia del Rio

Santa Eulalia del Rio مکانی پر رفت و آمد در ایبیزا است و در ساحل شرقی جزیره واقع شده است. از فرودگاه اصلی فاصله کمی تا ایبیزا است و نقطه ای برای کسانی است که می خواهند فرهنگ و غذاهای منطقه را امتحان نمایند.

یکی از ویژگی های منطقه تفرجگاه آن در امتداد ساحل است. ساحل اندود شده با درختان نخل، برای پیاده روی در کنار آب و نظاره ساحل تا مایل ها دورتر مناسب است. در این ساحل می توانید در طول شب به خرید و سرگرمی بپردازید.

  1. Cala Llonga

رفت و آمد مکرر به Cala Llonga با ساحل سفید عظیم و شنی، خلیج زیبا و تپه های پوشیده از درختان کاج چشم انداز ای زیبا است.

شاید این منطقه یکی از خانوادگی ترین منطقه ها ایبیزا باشد که در آن خانواده ها و فرزندان آن ها را می بینید.

ساحل اصلی دارای زمین بازی و پارک سرگرمیی مینیاتوری برای سرگرم نگه داشتن بچه ها در تعطیلات است. Cala Llonga فقط 10 دقیقه از شهر ایبیزا فاصله دارد یعنی به راحتی می توانید از ساحل دور شوید و جاذبه های تاریخی را کشف کنید.

  1. Sant Josep de sa Talaia

اگر شما مشتاق به تماشا سمت های مختلف جزیره ایبیزا هستید، به Sant Josep de sa Talaia سر بزنید. در جنوب غربی این جزیره، Sant Josep de sa Talaia است که در آن می توانید بعضی از تماشای ترین منطقه ها ایبیزا را ببینید.

پارک طبیعی Salines و جنگل طبیعی Vendranell دو مورد از بارزترین منطقه ها هستند هر چند به آتشفشان های خاموش و سواحل هم نزدیک هستید.

در Cala Comte ، می توانید بر روی خط ساحلی شنی استراحت کنید و یا می توانید به یکی از کارخانه های لبنی محلی در منطقه سر بزنید. این منطقه برای طبیعت دوستان در جزیره مناسب است.

  1. Sant Antoni de Portmany

سن آنتونیو، عظیمترین منطقه در ایبیزا است. این منطقه عظیم برای گشت و گذار شبانه در ایبیزا مناسب است، و هیچ کمبود مکانی برای پایکوبی و پایکوبی تا صبحگاه وجود ندارد.

می توانید در غروب آفتاب به کافه ها و بارها سر بزنید و به تماشای غروب بپردازید. سپس به سمت غرب بروید جایی که مکان های مناسب سرگرمیات شبانه به صورت متمرکز وجود دارند.

اگر شب ها نمی خواهید بیرون باشید، می توانید روزها از قدم زدن در ساحل لذت ببرید و منطقه ها زیبایی مانند Passeig de ses Fonts را ببینید.

  1. Es Vedra

یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها در ایبیزا جزیره ES Vedra است. این منطقه در سواحل Cala dHort در ساحل غربی واقع شده استES Vedra. کاملا خالی از سکنه است و پر از رمز و راز و افسانه ها و روایات قومی می باشد.

افسانه ها Es Vedra را به Tanit، الهه ماه فنیقی مرتبط می نمایند. این جزیره بعلاوه نقطه ای است که در آن بدنامی سعی به فریب اودیسه از کشتی خود در ادیسه هومر داشت.

گفته شده است که ES Vedra فوق العاده مغناطیسی است زیرا در پشت قطب شمال و مثلث برمودا قرار گرفته است. گشت و گذار در این منطقه باعث می گردد چشم اندازهای زیبای اطراف را هم مشاهده کنید.

  1. Portinatx

در ساحل شمالی جزیره Portinatx قرار گرفته است که جنگلی پر رفت و آمد با سه ساحل تماشای و مجذوب کننده می باشد. عظیمترین ساحل آن، ساحل شنی SArenal Gros است، و دو جزیره دیگر کمی خصوصی تر هستند.

جزیره های خلوت تر SArenal Petit و Playa Porto می باشند. هر سه جزیره دارای نجات غریق، فروشگاه ها و تخت هایی برای آفتاب گرفتن است. در حالی که می توانید در ساحل استراحت کنید، Portinatx به خاطر غواصان آن معروف است.

این منطقه خانوادگی است، و محلی ایده آل برای پیاده روی ساحلی است. برترین نکته این است که بیشتر هتل ها نزدیک ساحل هستند به طوری که با پیاده روی کوتاه به آن ها می رسید.

  1. Es Canar

Es Canar ساحلی در سمت شرقی جزیره است. این ساحل برای بازارهای هیپی آن شناخته شده است، اما تماشای های زیادی دارد. Es Canar از جنگل های کاج و سواحل شنی با منظره ها عالی و استثنایی ساخته شده است.

این منطقه برای علاقه مندان به سرگرمی در فضای باز فضایی رویایی است زیرا فرصت های نامحدودی مانند موج سواری و چتربازی دارد.

البته، بهتر است بازار هیپی مشهور را از دست ندهید. این بازار هر چهارشنبه برگزار می گردد؛ بازار محلی عالی برای خرید صنایع دستی محلی و انواع سوغاتی ها است.

  1. شهر ایبیزا

شهر بندری شناخته شده ایبیزا عظیمترین و قشنگ ترین نقطه در این جزیره است. منطقه مشرف به دریای مدیترانه است و دارای یک قلعه دیوار و خیابان های سنگ فرش است.

مردم محلی به این شهر ایویسا می گویند. ایبیزا به دو بخش تقسیم می گردد: Dalt Vila و Eixample. Dalt Vila بر فراز آب است و شهری قدیمی محسوب می گردد؛ این منطقه تاریخی دارای رستوران های در سطح جهانی و بارهای عظیم است.

در زیر آن، Eixample دیده می گردد که در آن ساختمان های جدیدتری یافت می گردد.

در حالی که بازدید می کنید از کلیسای جامع به نام بانوی برف ها هم تماشا کنید. این نقطه برترین نقطه برای نمایش کل شهر است.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: آلامتو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153776

به "برترین جاهای دیدنی جزیره ایبیزا در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاهای دیدنی جزیره ایبیزا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید