درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد، از مردم خواهش می کنم به مسافرت نروند

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سال 98 در مجموع خوب نبود، امیدوارم در سال جدید برای ورزش ایران اتفاقات خوبی رخ دهد.

درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد، از مردم خواهش می کنم به مسافرت نروند

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت وگو با ، در رابطه با بهترین خاطره و بد ترین خاطره خود در سال 1398 گفت: متاسفانه از سال 98 خاطره خوبی نداشتیم. شرایط مردم به گونه ای شده که فقط می خواهند زنده بمانند نه این که زندگی نمایند. 98 سال خوبی نبود. سال نو با آمدن سیل در بعضی از استان های کشور آغاز شد و با شیوع ویروس کرونا به اتمام رسید.

او ادامه داد: بد ترین خاطره من از سال 98 و حتی بدترین خاطره زندگی من، سال نویی بود که مردم به دلیل آمدن سیل خانه های خود را از دست دادند و زندگی شان با مشکل روبرو شد. هرچه سال 98 رو به جلو رفت شرایط بد تر شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: انشاالله هرچه زودتر این ویروس در کشورمان از بین برود. به خانواده هایی که عزیزان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند تسلیت می گویم. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس در سال 99 نفس راحتی بکشیم.

درخشان اضافه نمود: می خواهم تشکر ویژه ای از پزشکان و پرستاران بکنم که درحال مبارزه با ویروس کرونا و خدمت کردن به هم وطنان خود هستند. من دست تک تک این عزیزان را می بوسم. صندلی این عزیزان در بهشت است. انشاالله مزد خدماتشان را از خداوند متعال و آقا امام حسین (ع) بگیرند.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با عملکرد ورزش کشورمان در سال 99 اظهار کرد: سال جاری از نظر ورزشی هم اصلا سال خوبی نبود. تیم های ما در جام باشگاه های آسیا ناکام بودند. در نهایت هم شیوع ویروس کرونا ورزش ما را به تعطیلی کشاند. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای ورزش کشورمان باشد.

درخشان درباره دوست داشتنی ترین سین، از سفره هفت سین اعلام کرد: من همه سین های سفره هفت سین را دوست دارم. اما مساله ای که درباره سفره هفت سین اهمیت دارد این است که مردم با دلی خوش، کنار این سفره بشینند. امیدوارم که مردم ما با شادکامی، لحظه تحویل سال کنار سفره هفت سین نشسته باشند.

پیشکسوت فوتبال درباره دوست داشتنی ترین رسوم سال نو اظهار کرد: دید و بازدید در سال نو را از همه رسوم بیشتر دوست دارم. وقتی بچه ها لباس نو می پوشند و با خوشحالی به دیدن بزرگتر های خود می فرایند را بسیار دوست دارم. امیدوارم افراد مسنی که چشم انتظار فرزندان خود هستند با آن ها ملاقات داشته باشند. این قشنگ ترین عیدی است که هر فرد می تواند در ایام نوروز به بزرگتر ها و بستگانش تقدیم کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با سفر کردن در تعطیلات نوروز گفت: بنده به هیچ عنوان در تعطیلات نوروز سال جاری به مسافرت نمی روم. از مردم هم خواهش می کنم در خانه های خود بمانند. اگر عید سال جاری به مسافرت نفرایند مسئله ای پیش نمی آید. مردم باید رد خانه بمانند تا از شیوع ویروس کرونا جلو گیری نمایند.

او درباره کدورت با اطرافیان خود در سال 98 اظهار کرد: خوشبختانه در سال 98 کدورتی بین بنده و اطرافیانم پیش نیامد. از افرادی که کدورتی در دل خود دارند می خواهم با فرارسیدن سال جدید این کینه ها را کنار بگذارند و باهم آشتی نمایند.

درخشان در سرانجام گقت: امیدوارم سال 99 سال پربرکتی برای مردم ما باشد. انشالله سال 99 سالی پر آرامش و به دور از هیاهو و جنجال برای مردمانمان باشد و برای ورزش کشور ما هم اتفاقات خوبی بیفتد.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78416

به "درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد، از مردم خواهش می کنم به مسافرت نروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ دهد، از مردم خواهش می کنم به مسافرت نروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید