طراحی داخلی کلاسیک برای فضای اداری

به گزارش مجله سرگرمی، مد و سبک های رایج در طراحی تغییر پذیر هستندو قدرت نامحدود دارند. اندازه نفوذ آنها به قدری است که بر بسیاری از مسائل روزانه مانند نحوه زندگی، لباس پوشیدن و حتی دکوراسیون داخلی اداری تاثیر مستقیم می گذارد. در سال های اخیر شاهد سبک های مختلفی در طراحی های داخلی بوده ایم .در میان این سبک ها، سبک کلاسیک از دسته سبک هایی است که با گذشت زمان از شکل گیری آن همچنان در میان افراد محبوبیت دارد.

طراحی داخلی کلاسیک برای فضای اداری

طراحی داخلی با سبک کلاسیک ترکیبی از طراحی با سبک های یونان و روم است که دکوراسیون اساساً با هماهنگی تعادل و نظم سر و کار دارد. ایجاد دکوراسیون با حال و هوای کلاسیک به این معنی است که فضای داخلی را به صورت دوره روکوکو و سایر سبک های موجود در این دوران نزدیک می نماید. دکوراسیون کلاسیک ویژگی های منحصر به فردی دارد که هیچگاه از فرایند طراحی خارج نمی شوند و همیشه به اسم یک سبک محبوب و مورد علاقه افراد در الویت است در ادامه به برخی از ویژگی های سبک کلاسیک به وسیله کارشناسان شرکت معماری خبرنگاران در این مقاله اشاره نموده ایم.

اگر می خواهید سبک کلاسیک را برای فضای اداری خود انتخاب کنید باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید

اول از همه ترتیب تقارن و تعادل مهم است. نظم و ترتیب از شاخصه های اصلی در طراحی داخلی کلاسیک می باشد. بنابراین اگر قصد دارید دفتر خود را با این سبک طراحی کنید سعی کنید که این سه ویژگی را در طراحی خود لحاظ کنید.

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان های اداری کلاسیک هواداران خاص خود را دارند کسانی که به فرهنگ و سنت علاقه مند هستند و دوست دارند تا دفتر کارشان با شکوه و عظمت باشد از مبلهای کلاسیک استفاده می نمایند. اغلب میزها و مبلمان کلاسیک دارای منبت کاری و برش کاری هستند که با رنگ های زرشکی قهوه ای و رنگهای تیره مشاهده می گردد.

مبلمان اداری کلاسیک دارای زیر گروه و شاخه های خاص خود می باشد که می توان به برخی از آنها اشاره نمود.

میز اداری کلاسیک: شامل میز مدیریت کلاسیک ،میز کنفرانس کلاسیک و انواع میز و جایگاه های اداری به سبک کلاسیک می باشند و شکیل بودن و سلطنتی بودن از ویژگی های این مبلمان است.

انواع مبل و نیم ست اداری کلاسیک: جنس های مختلف از قبیل چوب و چرم دارد که فضای محیط را شیک می نماید و منبت کاری روی این محصولات می توانید مشاهده کنید.

انواع میز کنفرانس کلاسیک: میز کنفرانس کلاسیک بیشتر روی سطح میز و فرم برش های چوب دقت شده که پایه های آن منبت کاری شده است.

میز مدیریت سلطنتی : احتیاج به گفتن نیست که کارهای هنری روی چوب های مختلف قابل تحسین هستند حال با ترکیب هنر منبت کاری و مبلمان اداری وقار خاصی به میزهای مدیریت صنعتی داده ایم.

اگر فضای دکوراسیون اداری کوچک دارید باید بدانید که انتخاب رنگ از مهمترین گزینه ها برای عظیمتر دیده شدن فضای اداری می باشد رنگ انتخابی به طور کلی باید مکملهای همدیگر باشند.

نور در دکوراسیون اداری کلاسیک

نورپردازی در محیطی با دکوراسیون اداری کلاسیک بسیار مهم است و برترین پیشنهاد برای سالن عظیم و مجلل که سالن شما را هم پر نور و زیبا می نماید به کارگیری لامپ های شیک دیگر مانند لامپ های هالوژنی و حتی نور های مخفی می تواند به زیبایی محیط شما تاثیر مثبتی بگذارد .البته در نظر داشته باشید که پایه کار دکوراسیون اداری کلاسیک یک حس گرم و صمیمی را به محیط می باشد پس از نورهای با رنگ های گرم بهره ببرید تا آرامش محیط را فراهم کند.

برای انتخاب یک مبلمان اداری احتیاج دارید اطلاعاتی جامع و کامل را در خصوص کیفیت و در خصوص قیمت آن به دست آورید. در نظر داشته باشید به علت ریز کاری و البته زیبایی بی حد مبلمان اداری سلطنتی قیمت های این سبک بالاتر از مبلمان اداری عادی است.

ابعاد در ساخت مبلمان اداری کلاسیک به نحوی باید انتخاب گردد که کاملاً مطابق با تقاضای مشتری باشد. برای خرید مبلمان اداری کلاسیک بهتر است در ابتدا بودجه موردنظر را برآورده کنید ،البته گفتنی است که در صورت نداشتن بودجه و زمان کافی برای سفارش مبلمان اداری کلاسیک می توانید مبلمان و لوازم اداری معمولی با دوام و کیفیت عالی را تهیه کنید. ما در مبلمان اداری همیشه به مشتریان توصیه می کنیم که بحث قیمت را به اسم فاکتور دوم در نظر بگیرند و همیشه به اسم فاکتور اعمال که انتخاب را بر مبنای آن انجام می دهند به بحث کیفیت و دوام اهمیت دهند

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: هیرادانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156029

به "طراحی داخلی کلاسیک برای فضای اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی کلاسیک برای فضای اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید