فروش میلیاردی مجوز های واردات موز توسط دلالان

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: پس از توقف ثبت سفارش موز بازار فروش این مجوز ها بسیار داغ شده و دلالان سود میلیاردی به جیب می زنند.

فروش میلیاردی مجوز های واردات موز توسط دلالان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سیدرضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: با بسته شدن ثبت سفارش موز بازار فروش این محصول در بنادر توسط دلالان و واسطه ها بالا گرفته تا آنجا که آن ها برای هر کیلو مجوز موز حدود 800 تا 850 تومان از وارد نمایندگان موز دریافت می نمایند و این هزینه در هیچ جا ثبت نمی گردد.

وی با انتقاد از سیاست های یک شبه در خصوص صادرات و واردات گفت: سیاست های یک شبه ثبت سفارش در وزارت صمت و بانک مرکزی بازار فروش مجوز توسط دلالان را داغ نموده و این هزینه های سربار را مصرف نماینده باید پرداخت کند و واقعا نظارتی بر این مسائل نمی گردد.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی اضافه نمود: با توجه به فصل تابستان که بازار مصرف موز کاهش پیدا می کرد و قیمت جهانی آن کاهش چشمگیری داشت و بازار مصرف با رکود روبرو بود سال جاری به علت بسته شدن ثبت سفارش قیمت موز سیر صعودی پیدا نموده و تا مرز 19 تا 20 هزار تومان به مصرف نماینده عرضه می گردد.

نورانی در انتها تاکید نمود: با احتساب یک حساب سرانگشتی کسی که مجوز 1200 تن واردات موز را دارد بی دردسر حدود یک میلیارد تومان به جیب می زند.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107490

به "فروش میلیاردی مجوز های واردات موز توسط دلالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش میلیاردی مجوز های واردات موز توسط دلالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید