هتل3 ستاره سیسلیا سایگون هو شی مین، تصاویر

به گزارش مجله سرگرمی، از آنجایی که بیشتر گردشگران و کسانی که بلیط هواپیما هو شی مین را خریداری می کنند به دنبال یافتن اقامتگاه ارزان قیمت با کیفیت بسیار خوب هستند، بدون تردید Cicilia Saigon Hotels & Spa می تواند یک گزینه بسیار خوب در این شهر باشد.

هتل3 ستاره سیسلیا سایگون هو شی مین، تصاویر

اتاق های هتل سیسلیا سایگون هو شی مین

با حمامی همراه با دوش و سشوار که فرصت استحمام و رعایت بهداشت به بهترین شکل را فراهم می آورد، اتاق های هتل سیسلیا سایگون هو شی مین به بهترین شکل آماده میزبانی از مهمانان خود هستند که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اند. هر یک از این اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت بوده و مجهز به یک بالکن اختصاصی دلباز هستند. سیستم تهویه مطبوع موجود در اتاق ها، هوای داخل آنها را بسیار لطیف و دلنشین نموده است. گفتنی است که میز تحریر و چای ساز الکتریکی نیز در داخل اتاق های هتل سیسلیا سایگون هو شی مین فراهم هستند.

رستوران هتل سیسلیا سایگون هو شی مین

جدا از صبحانه ای که به صورت روزانه در هتل سیسلیا سایگون هو شی مین برای مهمانان سرو می گردد، آشپز و خدمه ماهر رستوران این اقامتگاه، غذاها و سرویس های مطلوبی در اختیار شما قرار خواهند داد. در رستوران هتل سیسلیا سایگون هو شی مین انواع غذاهای ویتنامی و بین المللی با بهترین و باکیفیت ترین ترکیبات طبخ شده و برایتان سرو خواهد شد تا خاطره بسیار خوبی از خوردن غذا در شهر هو شی مین در ذهنتان ماندگار گردد.

امکانات عمومی هتل سیسلیا سایگون هو شی مین

مجموعه وسیعی از امکانات مختلف در هتل سیسلیا سایگون فراهم شده اند تا مهمانان این اقامتگاه در هر لحظه احساس رفاه و راحتی داشته باشند. برای مثال، شما می توانید از آسانسور اقامتگاه برای رفت و آمد به طبقات بالاتر استفاده نمایید. اگر بتوانید اندکی هزینه برای مرکز اسپا کنار بگذارید و به این مکان بروید برایتان عالی خواهد بود. چرا که سرویس ماساژ این مرکز واقعا بی نظیر است. همچنین سونای هتل سیسلیا سایگون هو شی مین نیز جذابیت خاص خود را برایتان خواهد داشت.

سرویس های هتل سیسلیا سایگون هو شی مین

کارکنان هتل سیسلیا سایگون هو شی مین که به دو زبان ویتنامی و انگلیسی مسلط هستند، سرویس هایی اعم از شستشو و اتوی لباس، کرایه خودرو، تحویل روزنامه، رفت و آمد به فرودگاه، تبدیل ارز و ارائه صندوق امانات را در اختیار شما قرار خواهند داد. بخش پذیرش هتل سیسلیا سایگون هو شی مین که فعالیت مستمری در طول شبانه روز دارد، با سرویس های رزرو تور، نگهداری از چمدان ها، رزرو بلیط و غیره نقش پر رنگی در آسایش و آرامش مهمانان ایفا می نماید. به طور کلی، سرویس های هتل سیسلیا سایگون نیز مانند امکانات آن بسیار متنوع هستند و بهره مندی از آنها به منزله افزایش راحتی فرایند اقامت شما خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل سیسلیا سایگون هو شی مین

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا پارک تائو دان: 300 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا معبد ماریامن: 300 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا پارک 9/23: 350 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا سالن تئاتر گلدن دراگون واتر: 500 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا بازار بن تان: 600 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا کاخ استقلال: 600 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا موزه هنرهای زیبا: 800 متر

فاصله هتل سیسلیا سایگون هو شی مین تا موزه بازماندگان جنگی: 850 متر

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: گردشبان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108000

به "هتل3 ستاره سیسلیا سایگون هو شی مین، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل3 ستاره سیسلیا سایگون هو شی مین، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید