چهار آزادکار ایران مقتدرانه به فینال رسیدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در وزن 50 کیلوگرم علی رضا گودرزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 رازمیک میساکیان از ارمنستان را شکست داد. وی در دور سوم مارکو آزارلو از ایتالیا را با نتیجه ده بر صفر مغلوب کرد. گودرزی در مرحله نیمه نهایی مقابل اشرف حسن اف از آذربایجان 6 بر 5 به رجحان رسید تا در دیدار فینال به مصاف اسپنسر لی از آمریکا برود.

چهار آزادکار ایران مقتدرانه به فینال رسیدند

در وزن 60 کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول سلیم کازان از ترکیه را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم در یک دیدار حساس با نتیجه 2 بر یک حاجی مراد رشیداف از روسیه را شکست داد و در دور سوم آلبرو دسیندو از دومینیکن را 11 بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل جاهید حسن زادا از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به رجحان دست یافت تا در دیدار فینال به مصاف ابراهیم عبدالحمید از مصر برود.

در وزن 74 کیلوگرم رضا مظفری در اول با نتیجه 10 بر صفر اسماعیل اینگن از بلغارستان را برد. وی در دور دوم سیاک بای یوسوپوف از قرقیزستان را 11 بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 11 بر صفر رامان چیتادزه از بلاروس را شکست داد. مظفری در مرحله نیمه نهایی مقابل پیتر ناگی از مجارستان 11 بر صفر به رجحان دست یافت و فینالیست شد. حریف وی در دیدار پایانی گادجی نابیف از روسیه است.

در وزن 96 کیلوگرم سید ایمان حسینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل محمد ساداس از تونس با نتیجه 14 بر 4 به رجحان دست یافت.، وی در دور سوم مقابل نیشانپرت راند هاوا از کانادا 11 بر صفر به رجحان دست یافت. حسینی در مرحله نیمه نهایی مقابل رابل سینگ از هند با نتیجه 9 بر 6 پیروز و راهی دیدار فینال شد. نورماگمد حاجی اف از آذربایجان حریف نماینده ایران در دیدار پایانی است

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی از عصر یکشنبه در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم برگزار می گردد که به ترتیب محمد نامجو مطلق، جمال عبادی، مجتبی گلیج و امین طاهری نمایندگان تیم ایران هستند.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50415

به "چهار آزادکار ایران مقتدرانه به فینال رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار آزادکار ایران مقتدرانه به فینال رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید