کشتی آزاد جام مدوید، نعمتی فینالیست شد، محمودجانلو و ویسی به رده بندی رسیدند

به گزارش مجله سرگرمی، کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشورمان به فینال مسابقات جام الکساندر مدوید صعود کرد.

کشتی آزاد جام مدوید، نعمتی فینالیست شد، محمودجانلو و ویسی به رده بندی رسیدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در انتها مسابقات مقدماتی جام الکساندر مدوید در بلاروس، پیمان نعمتی در وزن 65 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافت، مهدی ویسی و کیان محمودجانلو در اوزان 57 و 65 کیلوگرم راهی ملاقات رده بندی شدند و محسن کوچ نژاد هم در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در حالی که یک بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود، مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات به مصاف گوگا ژیگوا از گرجستان می رود.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 6 از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان عصر امروز در ملاقات نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. نعمتی در ملاقات فینال به مصاف رمضان فرضعلیف از روسیه می رود. محمودجانلو هم با شکست مقابل نعمتی راهی ملاقات رده بندی شد. وی در این ملاقات با مصطفی احمداف از تاجیکستان کشتی می گیرد.

در وزن 74 کیلوگرم، محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه 11 بر 2 مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، وی به گروه بازنده ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست صبح فردا (شنبه) و رقابت های رده بندی و فینال این اوزان، فردا شب برگزار می گردد.

فردا هم در مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم، امیرحسین فیروزپور و عباس فروتن به مصاف حریفان خود می فرایند که نتایج قرعه کشی آنها به توضیح زیر است:

در وزن 92کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در دور اول با آرکادزی پاهاسین از بلاروس مبارزه می نماید و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده مسابقه میان ادلان تاسویف و عمرحاجی محمداف از بلاروس کشتی می گیرد. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم، عباس فروتن در دور نخست به مصاف الکسی ژورژولیانی از گرجستان می رود و در صورت پیروزی در این ملاقات، در دور دوم با سولومون ماناشویلی از گرجستان مبارزه خواهد نمود. در این وزن 9 نفر شرکت نموده اند.

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157729

به "کشتی آزاد جام مدوید، نعمتی فینالیست شد، محمودجانلو و ویسی به رده بندی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جام مدوید، نعمتی فینالیست شد، محمودجانلو و ویسی به رده بندی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید